Konsumenci w sieci

Konsumenci w sieci

Dwudziesty pierwszy wiek przyniósł ze sobą rozwiązania, o jakich – można by rzecz – z pewnością nie śniło się starożytnym filozofom. Dzisiejszy stan rzeczy (rozwój technologii, pojawienie się internetu) pociągnął za sobą wiele skutków, które obserwować możemy do dziś. Jest to szczególnie istotne dla osób, które  urodziły się jeszcze przed wynalezieniem internetu, a więc mogą na bieżąco obserwować zachodzące zmiany w gospodarce czy strategiach marketingowych. Dziś wniosek jest z pewnością jeden – każdy internauta wchodząc do sieci internetowej staje się jednocześnie konsumentem. Co istotne, robi to czy tego chce, czy też nie. Niezależnie od witryny, na którą wejdziemy, w internecie dosłownie aż roi się od różnego rodzaju reklam (lub często od kryptoreklam), które mają przekonać odbiorcę do skorzystania z jakiejś usługi czy do zakupienia produktu. Co istotne, wiele stron korzysta z informacji o naszej wyszukiwarce, by dostosować wyświetlane na naszym monitorze reklamy do naszych osobistych potrzeb i preferencji.